nedeľa, 18. septembra 2016

Miesto, kde sme prežili detstvo

Každý z nás sa rád vo svojich spomienkach vracia do svojho detstva. Tie krásne, bezstarostné letá plné hier a bláznovstiev, keď sa stretnú všetky deti z rodiny na prázdninách u starých rodičov. Schovávačky, naháňačky, pečenie blatových koláčov, stavanie bunkrov, hľadanie dobrôt v záhrade a na ovocných stromoch... Po celom dni umorené hrou a špinavé až za ušami. Každý máme takéto spomienky...

Tie moje sú späté s chalupou, ktorú mali moji starí rodičia. Stojí na osamelom mieste, skrytým pod horou. Svoje detstvo tu prežila moja mamina so svojimi sestrami, a tiež ja so svojimi súrodencami, sesternicami a bratrancom. Tento týždeň som sa na našu chalupu, po dosť dlhej dobe, opäť vrátila. Dom, veranda, studňa, záhrada, dokonca aj stromy sa mi zdali akési malé... Alebo som už ja taká veľká? Ktovie, prešlo toľko času... Však moje spomienky na detstvo strávené na tomto čarovnom mieste stále pretrvávajú v mojej mysli, krásne a nezmenené.



2 komentáre:

  1. Nádherný článek, ze kterého na mě dýchla nostalgie :) Fotky jsou překrásné a i já jsem si hned vzpomněla na své oblíbené místo z dětství :)
    Měj se krásně, Evičko

    OdpovedaťOdstrániť